עורך דין לדיני משפחה

אם מסיבה כלשהי אינך יכול לקיים תכנית משמורת עם ילדיך, פנה לעו"ד משפחתי בעל שם מפילדלפיה כדי להיאבק בבית המשפט על טובת ילדיך. ייתכן שתצטרך להמשיך ולבקש מזונות מההורה השני שלך על מנת לשלם מזונות, ותזדקק לייצוג משפטי.

הורה שאין לו משמורת מלאה על ילדו רשאי לערוך הסכם מזונות עם בית משפט או רשות מנהלית

על פי קוד המשפחה של קליפורניה SS 3080 קיימת הנחה כי משמורת משותפת על הילד, בין אם פיזית או משפטית (קוד משפחה קליפורניה SS 3002), היא לטובת הילד. אם הורה מערער על חזקה זו, בית המשפט יכול לקיים דיון ולפסוק על בסיס "רווחת ילדים".

בפנסילבניה, הורה לילד קטין יכול להגיש תביעה בגין משמורת פיזית ומשפטית של הילד-בלוג פוקוס על דיני משפחה 24 בפברואר 2021.

חלק זה של חוק המשפחה קובע גם כי מדיניות הציבור היא שהילד יקיים קשר תדיר וקבוע עם שני ההורים גם אם ההורים מופרדים, גם אם זה לא לטובת הילד.

דיני משפחה הם תחום משפטי העוסק בנושאים של נישואין

גירושין, משמורת, אבהות, בני זוג ומזונות ילדים הנוצרים כאשר אתה מתחתן או מוליד ילד לאחר גירושין. משרד עורכי הדין לענייני משפחה מטפל בגירושין, נכסים, משמורת, ביקורים, מזונות ילדים, מזונות בני זוג ועניינים משפחתיים אחרים. האחזקה מיועדת לא רק לאפוטרופוס, אלא גם לגידול הילד בעיצומו של גירושין בין הורים מופרדים.

בכל הנוגע לענייני דיני משפחה כגון משמורת

הפרדת רכוש וגירושין, עורך דין משפחה מנוסה לצידך יכול לעשות את כל ההבדל. עורכי דין לענייני משפחה יכולים לסייע ללקוחותיהם להגיש בקשה לגירושין, פרידה, משמורת וזכויות ביקור, תחזוקה ותחזוקה. כשמדובר במעברים משפחתיים, כולל פרידה וגירושין, עורכי הדין שלנו יכולים לעזור להדריך כיצד לטפל בנושאים כגון משמורת, מזונות ילדים, מזונות והקצאת נכסים.

ייעוץ ללקוחות בנושאי גירושין

הפרדת רכוש, אחזקה, מזונות ילדים ובני זוג, משמורת, אלימות במשפחה, הסכמים לפני נישואין ואחרי נישואין, שינויים בשמות, אימוץ וסיום זכויות ההורים. הקדשנו את חיינו לסייע לזוגות פילדלפיה עם בעיות מורכבות בדיני משפחה, כולל גירושין, סכסוכי משמורת, הסכמי אחזקה ופתרון בעיות חוזה לפני הנישואין. במשך למעלה מ -25 שנה, עורכי הדין שלנו למשמורת עוזרים למשפחות למצוא את התוצאה הטובה ביותר האפשרית כאשר הם נלחמים על משמורת ילדיהם.

בכל הנוגע לרווחתך ולמשפחתך לטווח הארוך

שמירה על עורך דין מנוסה בתחום גירושין באזור אטלנטה היא קריטית. אצל עורכי הדין לענייני משפחה בוויליאם קירבי, עורכי הדין שלנו לגירושין בפילדלפיה נותנים עדיפות לצרכים שלכם, כך שתוכלו להתקדם בהליך הגירושין ולהתחיל מחדש. אם הצדדים לא יכולים להסכים בענייני דיני המשפחה שלהם, עורכי הדין שלנו מסוגלים לעמוד מול הלקוח ואנו יכולים לייצג תיקי משמורת שנוי במחלוקת שהגיעו לבית משפט, הליכי שינוי משמורת, הליכי חוסר כבוד ושאר עניינים במחלוקת בבתי משפט לענייני משפחה.

שאלה אחת שעולה לעתים קרובות בנושאי דיני משפחה

היא האם לבני זוג גרושים צריך להיות עורך דין על מנת להפוך את התהליך לזול יותר. אם אתה מצפה להיאבק על משמורת ילדיך אם ההורה השני שלך גר במדינה או במדינה אחרת, למשל, עליך לשכור עורך דין בעל ניסיון במקרים של משמורת בין -מדינית או בינלאומית על ילדים. הדבר חל בפרט על גירושין, סכסוכי משמורת וסכסוכים אחרים בדיני משפחה בהם ייצוג מקצועי יכול להיות ההבדל המכריע בין האם מערכת היחסים שלכם היא בהסכמה בין בן זוג, בן זוג לשעבר והורה משותף.

אם יש לך ולבן זוגך ילדים קטינים

גירושין או פרידה עלולים לגרום לבעיות נוספות נוספות הקשורות לילדים כגון זכויות משמורת, מזונות ילדים וזכויות ביקור ילדים. בדומה לגירושין, ניתן לבקש מבית המשפט לפצל נכסים וחובות על מנת לפתור בעיות משמורת, אחזקה ותחזוקה. משפחות רבות אינן מסוגלות לפתור בעיות גירושין, משמורת ותחזוקה ללא התערבות משפטית.

לאחר אישור ההורים והמשפחות לאימוץ, השלב הבא הוא למצוא ילד שמחכה לאימוץ או אם מוכנה לעבור את תהליך האימוץ.

עורכי דין לענייני משפחה ב-Law-HS מייעצים ללקוחות בכל ענייניהם המשפטיים האישיים

החל מנישואין וגירושין ועד הסדרי משמורת ותחזוקה. כמשרד עורכי דין בשירות מלא המנצל את ההתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר, חברי קבוצת וורד סמית 'בתחום דיני המשפחה מייעצים ללקוחות בכל מיני מצבים, משגרה ועד מורכבת. במשרד עורכי הדין שלנו, עורכי הדין של קיבלו פרסים ושבחים רבים בנושא גירושין ודיני משפחה.

לשם כך, משרד עורכי הדין לענייני משפחה מאמין בחינוך לקוחותיו בנושאים השונים בעניינם כדי לסייע להם לקבל החלטות ולהתמקד במטרותיהם.

יצירת קשר מהירה